Fonia.digital

Warszawa

Fonia.digital

Warszawa

Fonia.digital

Warszawa

Campaign Manager

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Czym będziesz się zajmować?

  • realizacja oraz optymalizacja kampanii programmatic/RTB (CPM, CPC, CPL, CPI),

  • prowadzenie kampanii reklamowych przy użyciu różnych platform zakupowych DSP m.in. w Adform oraz DV360,

  • bieżąca analiza wyników i optymalizacja kampanii na podstawie danych,

  • raportowanie i podsumowywanie wyników prowadzonych kampanii,

  • stała współpraca oraz kontakt z działem sprzedaży na potrzeby realizacji kampanii,

  • stały kontakt z klientem w kwestiach technicznych i merytorycznych.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz te cechy:

  • doświadczenie w pracy z platformami DSP (lub adserverami) – warunek konieczny,

  • doświadczenie w Google Analytics oraz Google Tag Manager,

  • silne nastawienie na osiąganie celów klientów, skłonność do testowania nowych rowiązań,

  • analityczne myślenie i zaawansowaną umiejętność rozwiązywania problemów,

  • umiejętności budowania i umacniania relacji z klientami,

  • doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (preferowane C1, minimum B2),

  • mile widziana podstawowa znajomość html, css.

Co możemy Ci zaoferować? 

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za osiągane wyniki,

  • ubezpieczenie zdrowotne PZU,

  • pracę w profesjonalnym, młodym i przyjaznym zespole,

  • rozwój i zdobywanie doświadczenia w jednej z wiodących agencji digital na rynku polskim,

  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – Saska Kępa, Warszawa,

  • spotkania integracyjne,

  • dostęp do platformy językowej.

Jeśli nasza oferta brzmi jak idealna dla Ciebie, wypełnij formularz.
Bardzo prawdopodobne, że to Ciebie szukamy!

Campaign Manager

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Czym będziesz się zajmować?

  • realizacja oraz optymalizacja kampanii programmatic/RTB (CPM, CPC, CPL, CPI),

  • prowadzenie kampanii reklamowych przy użyciu różnych platform zakupowych DSP m.in. w Adform oraz DV360,

  • bieżąca analiza wyników i optymalizacja kampanii na podstawie danych,

  • raportowanie i podsumowywanie wyników prowadzonych kampanii,

  • stała współpraca oraz kontakt z działem sprzedaży na potrzeby realizacji kampanii,

  • stały kontakt z klientem w kwestiach technicznych i merytorycznych.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz te cechy:

  • doświadczenie w pracy z platformami DSP (lub adserverami) – warunek konieczny,

  • doświadczenie w Google Analytics oraz Google Tag Manager,

  • silne nastawienie na osiąganie celów klientów, skłonność do testowania nowych rowiązań,

  • analityczne myślenie i zaawansowaną umiejętność rozwiązywania problemów,

  • umiejętności budowania i umacniania relacji z klientami,

  • doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (preferowane C1, minimum B2),

  • mile widziana podstawowa znajomość html, css.

Co możemy Ci zaoferować? 

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za osiągane wyniki,

  • ubezpieczenie zdrowotne PZU,

  • pracę w profesjonalnym, młodym i przyjaznym zespole,

  • rozwój i zdobywanie doświadczenia w jednej z wiodących agencji digital na rynku polskim,

  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – Saska Kępa, Warszawa,

  • spotkania integracyjne,

  • dostęp do platformy językowej.

Jeśli nasza oferta brzmi jak idealna dla Ciebie, wypełnij formularz.
Bardzo prawdopodobne, że to Ciebie szukamy!

Campaign Manager

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Czym będziesz się zajmować?

  • realizacja oraz optymalizacja kampanii programmatic/RTB (CPM, CPC, CPL, CPI),

  • prowadzenie kampanii reklamowych przy użyciu różnych platform zakupowych DSP m.in. w Adform oraz DV360,

  • bieżąca analiza wyników i optymalizacja kampanii na podstawie danych,

  • raportowanie i podsumowywanie wyników prowadzonych kampanii,

  • stała współpraca oraz kontakt z działem sprzedaży na potrzeby realizacji kampanii,

  • stały kontakt z klientem w kwestiach technicznych i merytorycznych.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz te cechy:

  • doświadczenie w pracy z platformami DSP (lub adserverami) – warunek konieczny,

  • doświadczenie w Google Analytics oraz Google Tag Manager,

  • silne nastawienie na osiąganie celów klientów, skłonność do testowania nowych rowiązań,

  • analityczne myślenie i zaawansowaną umiejętność rozwiązywania problemów,

  • umiejętności budowania i umacniania relacji z klientami,

  • doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii efektywnościowych,

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (preferowane C1, minimum B2),

  • mile widziana podstawowa znajomość html, css.

Co możemy Ci zaoferować? 

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię za osiągane wyniki,

  • ubezpieczenie zdrowotne PZU,

  • pracę w profesjonalnym, młodym i przyjaznym zespole,

  • rozwój i zdobywanie doświadczenia w jednej z wiodących agencji digital na rynku polskim,

  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji – Saska Kępa, Warszawa,

  • spotkania integracyjne,

  • dostęp do platformy językowej.

Jeśli nasza oferta brzmi jak idealna dla Ciebie, wypełnij formularz.
Bardzo prawdopodobne, że to Ciebie szukamy!