Specjalista ds. wycen
Wynagrodzenie
4 500 - 8 000 zł brutto
Tryb pracy
Hybrydowo
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Co sprawia, że jesteś dobrym kandydatem na to stanowisko:
Masz pozytywne nastawienie
Masz dobre umiejętności analityczne
Nie poddajesz się, jesteś zdeterminowany, walczysz z problemem, aż znajdziesz właściwe rozwiązanie
Jesteś zdyscyplinowany, wszystko planujesz i sukcesywnie realizujesz powierzone zadania, aż osiągniesz cel
Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje, nie potrzebujesz dużego nadzoru
Robisz notatki i potrafisz się w nich odnaleźć
Jesteś bardzo dokładny, zwracasz uwagę na szczegóły i sprawdzasz wszystko tyle razy, ile potrzeba, aby mieć pewność, że Twoje zadanie zostanie wykonane bez błędów/niedociągnięć
Masz analityczny umysł, kochasz liczby, dane i znasz rysunki techniczne
Znasz język angielski na poziomie B2 + ojczysty język polski
Dobrze znasz nowoczesne narzędzia programowe - G-Suite, Dysk Google (Excel), chęć uczenia się nowych aplikacji
Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie stolarskiej min. 1 rok
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
Będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie ofert/wycen, dla naszego Zespołu Sprzedaży
Zadbasz o to, aby oferty były bezbłędne i spełniały wewnętrzne wymagania firmy z rozwojem firmy i rentownością
Wybierzesz optymalną jakość i cenę rozwiązań technologicznych, aby skutecznie wspierać sprzedaż
Będziesz mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług naszej firmy
Co oferujemy:
Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze, w Warszawie
Home office – ilość dni do uzgodnienia
Laptop
Szkolenie
Pracę w międzynarodowym środowisku
Umowa zlecenie: 4500 – 8000 zł brutto
Umowa o pracę 5000 - 7000 zł brutto bez premii
Kim jesteśmy?
Jesteśmy dynamiczną i szybko rozwijającą się polską firmą, zajmującą się sprzedażą okien i drzwi dla klientów B2B i B2C w Irlandii oraz na innych rynkach światowych. Nasz cel jest prosty: chcemy spopularyzować stolarkę okienną i drzwiową z Polski i sprawić, aby proces zakupu był jak najłatwiejszy i jak najbardziej satysfakcjonujący. Współpracujemy tylko z najlepszymi producentami i markami i oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty wysokiej jakości, znane ze swojej funkcjonalności i najwyższej estetyki.
Stawiamy na jakość naszych procesów sprzedażowych oraz wysoką motywację naszych pracowników. Priorytetem jest dla nas głos naszych klientów – chcemy, aby wybierali produkty, z których będą w 100% zadowoleni! Nasi pracownicy chętnie dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i radą na każdym etapie procesu zakupowego. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów w Irlandii i Irlandii Północnej, zapewniamy im pełny pakiet usług : produkty, dostawę, montaż, gwarancję i wsparcie posprzedażowe – to wyjątkowa wartość wyróżniająca nas spośród innych firm z branży stolarki otworowej. Klientom na pozostałych rynkach (zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami)oferujemy profesjonalną sprzedaż i usługi dostawy typu door-to-door.
Specjalista ds. wycen
Wynagrodzenie
4 500 - 8 000 zł brutto
Tryb pracy
Hybrydowo
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Co sprawia, że jesteś dobrym kandydatem na to stanowisko:
Masz pozytywne nastawienie
Masz dobre umiejętności analityczne
Nie poddajesz się, jesteś zdeterminowany, walczysz z problemem, aż znajdziesz właściwe rozwiązanie
Jesteś zdyscyplinowany, wszystko planujesz i sukcesywnie realizujesz powierzone zadania, aż osiągniesz cel
Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje, nie potrzebujesz dużego nadzoru
Robisz notatki i potrafisz się w nich odnaleźć
Jesteś bardzo dokładny, zwracasz uwagę na szczegóły i sprawdzasz wszystko tyle razy, ile potrzeba, aby mieć pewność, że Twoje zadanie zostanie wykonane bez błędów/niedociągnięć
Masz analityczny umysł, kochasz liczby, dane i znasz rysunki techniczne
Znasz język angielski na poziomie B2 + ojczysty język polski
Dobrze znasz nowoczesne narzędzia programowe - G-Suite, Dysk Google (Excel), chęć uczenia się nowych aplikacji
Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie stolarskiej min. 1 rok
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
Będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie ofert/wycen, dla naszego Zespołu Sprzedaży
Zadbasz o to, aby oferty były bezbłędne i spełniały wewnętrzne wymagania firmy z rozwojem firmy i rentownością
Wybierzesz optymalną jakość i cenę rozwiązań technologicznych, aby skutecznie wspierać sprzedaż
Będziesz mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług naszej firmy
Co oferujemy:
Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze, w Warszawie
Home office – ilość dni do uzgodnienia
Laptop
Szkolenie
Pracę w międzynarodowym środowisku
Umowa zlecenie: 4500 – 8000 zł brutto
Umowa o pracę 5000 - 7000 zł brutto bez premii
Kim jesteśmy?
Jesteśmy dynamiczną i szybko rozwijającą się polską firmą, zajmującą się sprzedażą okien i drzwi dla klientów B2B i B2C w Irlandii oraz na innych rynkach światowych. Nasz cel jest prosty: chcemy spopularyzować stolarkę okienną i drzwiową z Polski i sprawić, aby proces zakupu był jak najłatwiejszy i jak najbardziej satysfakcjonujący. Współpracujemy tylko z najlepszymi producentami i markami i oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty wysokiej jakości, znane ze swojej funkcjonalności i najwyższej estetyki.
Stawiamy na jakość naszych procesów sprzedażowych oraz wysoką motywację naszych pracowników. Priorytetem jest dla nas głos naszych klientów – chcemy, aby wybierali produkty, z których będą w 100% zadowoleni! Nasi pracownicy chętnie dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i radą na każdym etapie procesu zakupowego. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów w Irlandii i Irlandii Północnej, zapewniamy im pełny pakiet usług : produkty, dostawę, montaż, gwarancję i wsparcie posprzedażowe – to wyjątkowa wartość wyróżniająca nas spośród innych firm z branży stolarki otworowej. Klientom na pozostałych rynkach (zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami)oferujemy profesjonalną sprzedaż i usługi dostawy typu door-to-door.
Specjalista ds. wycen
Wynagrodzenie
4 500 - 8 000 zł brutto
Tryb pracy
Hybrydowo
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Co sprawia, że jesteś dobrym kandydatem na to stanowisko:
Masz pozytywne nastawienie
Masz dobre umiejętności analityczne
Nie poddajesz się, jesteś zdeterminowany, walczysz z problemem, aż znajdziesz właściwe rozwiązanie
Jesteś zdyscyplinowany, wszystko planujesz i sukcesywnie realizujesz powierzone zadania, aż osiągniesz cel
Potrafisz samodzielnie podejmować decyzje, nie potrzebujesz dużego nadzoru
Robisz notatki i potrafisz się w nich odnaleźć
Jesteś bardzo dokładny, zwracasz uwagę na szczegóły i sprawdzasz wszystko tyle razy, ile potrzeba, aby mieć pewność, że Twoje zadanie zostanie wykonane bez błędów/niedociągnięć
Masz analityczny umysł, kochasz liczby, dane i znasz rysunki techniczne
Znasz język angielski na poziomie B2 + ojczysty język polski
Dobrze znasz nowoczesne narzędzia programowe - G-Suite, Dysk Google (Excel), chęć uczenia się nowych aplikacji
Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie stolarskiej min. 1 rok
Co będzie należeć do Twoich obowiązków:
Będziesz odpowiedzialny za przygotowywanie ofert/wycen, dla naszego Zespołu Sprzedaży
Zadbasz o to, aby oferty były bezbłędne i spełniały wewnętrzne wymagania firmy z rozwojem firmy i rentownością
Wybierzesz optymalną jakość i cenę rozwiązań technologicznych, aby skutecznie wspierać sprzedaż
Będziesz mieć dużą wiedzę na temat produktów i usług naszej firmy
Co oferujemy:
Praca stacjonarna w nowoczesnym biurze, w Warszawie
Home office – ilość dni do uzgodnienia
Laptop
Szkolenie
Pracę w międzynarodowym środowisku
Umowa zlecenie: 4500 – 8000 zł brutto
Umowa o pracę 5000 - 7000 zł brutto bez premii
Kim jesteśmy?
Jesteśmy dynamiczną i szybko rozwijającą się polską firmą, zajmującą się sprzedażą okien i drzwi dla klientów B2B i B2C w Irlandii oraz na innych rynkach światowych. Nasz cel jest prosty: chcemy spopularyzować stolarkę okienną i drzwiową z Polski i sprawić, aby proces zakupu był jak najłatwiejszy i jak najbardziej satysfakcjonujący. Współpracujemy tylko z najlepszymi producentami i markami i oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty wysokiej jakości, znane ze swojej funkcjonalności i najwyższej estetyki.
Stawiamy na jakość naszych procesów sprzedażowych oraz wysoką motywację naszych pracowników. Priorytetem jest dla nas głos naszych klientów – chcemy, aby wybierali produkty, z których będą w 100% zadowoleni! Nasi pracownicy chętnie dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i radą na każdym etapie procesu zakupowego. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów w Irlandii i Irlandii Północnej, zapewniamy im pełny pakiet usług : produkty, dostawę, montaż, gwarancję i wsparcie posprzedażowe – to wyjątkowa wartość wyróżniająca nas spośród innych firm z branży stolarki otworowej. Klientom na pozostałych rynkach (zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza jej granicami)oferujemy profesjonalną sprzedaż i usługi dostawy typu door-to-door.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.