DNR Group

Warszawa

DNR Group

Warszawa

DNR Group

Warszawa

Starszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

5 000 - 7 000 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista w dziale Helpdesk

Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników

  • Praca w systemie zgłoszeniowym

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy

  • Współpraca z administratorami systemów i sieci

  • Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników

  • Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)

  • Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego

  • Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów

  • Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11

  • Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange

  • Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego

  • Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej

  • Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP

  • Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych

  • Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD

  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami

  • Mile widziany status studenta

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji

  • Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B

  • Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Możliwość rozwoju

  • Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią

Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180 

Starszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

5 000 - 7 000 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista w dziale Helpdesk

Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników

  • Praca w systemie zgłoszeniowym

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy

  • Współpraca z administratorami systemów i sieci

  • Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników

  • Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)

  • Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego

  • Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów

  • Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11

  • Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange

  • Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego

  • Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej

  • Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP

  • Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych

  • Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD

  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami

  • Mile widziany status studenta

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji

  • Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B

  • Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Możliwość rozwoju

  • Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią

Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180 

Starszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

5 000 - 7 000 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Dowolna

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista w dziale Helpdesk

Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników

  • Praca w systemie zgłoszeniowym

  • Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy

  • Współpraca z administratorami systemów i sieci

  • Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników

  • Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)

  • Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego

  • Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów

  • Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11

  • Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange

  • Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja

  • Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego

  • Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej

  • Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP

  • Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych

  • Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD

  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami

  • Mile widziany status studenta

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji

  • Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B

  • Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto

  • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Możliwość rozwoju

  • Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią

Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180