Starszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista w dziale Helpdesk
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
Praca w systemie zgłoszeniowym
Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy
Współpraca z administratorami systemów i sieci
Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników
Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)
Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego
Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów
Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11
Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange
Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego
Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej
Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych
Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD
Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
Mile widziany status studenta
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji
Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B
Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto
Stabilne warunki zatrudnienia
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju
Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Starszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista w dziale Helpdesk
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
Praca w systemie zgłoszeniowym
Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy
Współpraca z administratorami systemów i sieci
Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników
Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)
Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego
Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów
Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11
Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange
Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego
Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej
Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych
Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD
Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
Mile widziany status studenta
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji
Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B
Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto
Stabilne warunki zatrudnienia
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju
Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Starszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Dowolna
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Starszy Specjalista w dziale Helpdesk
Zakres obowiązków:
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
Praca w systemie zgłoszeniowym
Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy
Współpraca z administratorami systemów i sieci
Nadzór nad systemami informatycznymi i stacjami roboczymi użytkowników
Przygotowanie komputerów dla użytkowników (instalacja, konfiguracja, wymiana, itp.)
Przygotowywanie i konserwacja sprzętu informatycznego, instalacja i konfiguracja urządzeń teleinformatycznych, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego
Zakup akcesoriów, telefonów, dodatkowych numerów, iplus-ów, pakietów internetowych itp. dla naszych klientów
Realizacja zadań w obszarze Active Directory, Office365 / Microsoft365 / ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Tworzenie instrukcji/ materiałów/ dokumentacji do bazy wiedzy helpdesk
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 10 – 11
Znajomość aplikacji z rodziny Microsoft tj. pakietu Office, Teams, Exchange
Znajomość systemów ERP / WMS / Public Hosting / Wirtualizacja
Umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego, sprzętu peryferyjnego i instalacji oprogramowania systemowego
Znajomość konfiguracji sieci przewodowej i bezprzewodowej
Znajomość zagadnień sieciowych opartych na protokole TCP/IP
Umiejętność lokalizacji i usuwania awarii sprzętowych i programowych
Znajomość struktury i obsługi usług katalogowych AD
Łatwość nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
Mile widziany status studenta
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji
Biegła znajomość j. polskiego w mowie i piśmie (praca z klientem w j. polskim)
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zlecenia lub B2B
Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 zł brutto
Stabilne warunki zatrudnienia
Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe po okresie próbnym
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość rozwoju
Pracę z ludźmi, którzy lubią ze sobą pracować i wierzą w to co robią
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.