DNR Group

Warszawa

DNR Group

Warszawa

DNR Group

Warszawa

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

4 500 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Umowa zlecenia

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów

  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie

  • opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego

 Wymagania:

  • status studenta

  • podstawowa wiedza z zakresu IT

  • dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)

  • bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP

  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT

  • możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk

  • pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie

 Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

4 500 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Umowa zlecenia

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów

  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie

  • opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego

 Wymagania:

  • status studenta

  • podstawowa wiedza z zakresu IT

  • dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)

  • bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP

  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT

  • możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk

  • pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie

 Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

Wynagrodzenie

4 500 zł brutto

Tryb pracy

Stacjonarnie

Umowa

Umowa zlecenia

Wymiar pracy

Pełny etat

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów

  • rejestrowanie zgłoszeń w systemie

  • opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego

 Wymagania:

  • status studenta

  • podstawowa wiedza z zakresu IT

  • dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)

  • bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP

  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT

  • możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk

  • pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie

 Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180