Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
4 500 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Umowa zlecenia
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów
rejestrowanie zgłoszeń w systemie
opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego
Wymagania:
status studenta
podstawowa wiedza z zakresu IT
dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)
bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP
możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT
możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk
pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
4 500 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Umowa zlecenia
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów
rejestrowanie zgłoszeń w systemie
opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego
Wymagania:
status studenta
podstawowa wiedza z zakresu IT
dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)
bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP
możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT
możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk
pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Wynagrodzenie
4 500 zł brutto
Tryb pracy
Stacjonarnie
Umowa
Umowa zlecenia
Wymiar pracy
Pełny etat
Opis ogłoszenia
Jesteśmy firmą świadczącą usługi informatyczne. Zajmujemy się bieżącym wsparciem użytkowników (helpdesk), administracją sieciami i serwerami, tworzeniem i wdrażaniem polityk bezpieczeństwa, archiwizacją i backupem danych, monitoringiem, audytami bezpieczeństwa i IT, opracowywaniem dokumentacji informatycznej. Naszym Klientom oferujemy również pomoc w zakupie i konserwacji sprzętu, oprogramowania oraz organizujemy szkolenia dla pracowników.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista w dziale Helpdesk
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów i rejestrowanie ich w systemie.
Zakres obowiązków:
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów
rejestrowanie zgłoszeń w systemie
opisywanie i weryfikacja zgłoszeń zgodnie z zaleceniami przełożonego
Wymagania:
status studenta
podstawowa wiedza z zakresu IT
dostępność w wymiarze pełnego etatu (praca w godzinach biurowych, bez weekendów)
bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
umowę zlecenie na 3 miesięczny okres próbny z możliwością późniejszego zatrudnienia na UoP
możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w branży IT
możliwość nauki i poszerzania wiedzy z zakresu tematów IT realizowanych przez dział Helpdesk
pracę stacjonarną w biurze w Rembertowie
Lokalizacja biura: Warszawa Rembertów, ul. Chełmżyńska 180
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.
Dla kandydatów
Dla pracodawcy
Jobinder
© 2024 Jobinder. All rights reserved.